Bone & Tassel





Hejhopp! Har jag sagt hur mycke jobb det är med en valp? Tror inte att jag och darling tänkte igenom detta riktigt noga innan vi bestämde oss. Särskilt det här med tidiga mornar, jag som ÄLSKAR att sova. Dock är det ett av de bästa besluten jag tagit i mitt liv!


Nu sitter jag faktiskt här och beundrar min nya fina lilla indian-väska som jag fick hem för några dagar sedan. Superfin. Har inte varit inne i stan på veckor nu eftersom Siri inte vant sig vid att vara själv än, så internetshopping har varit mitt göra senaste veckorna. Har hunnit packa på mig en hel del vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Catja

OMG, den väskan är helt jävla perfekt!

2011-11-19 @ 21:51:45
URL: http://catjas.se
Postat av: jsjs

victoriatornegren.se härmar ju sööönder dig!!!

2012-01-03 @ 02:40:52
Postat av: Anna

Den här väskan har jag också äääälskar den :D

2012-01-05 @ 17:43:25
URL: http://annasbazaar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0